PrettyLicious
Tuition
Saturday, 28 July 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's . Hari nie hari yang paling busy . kenapa ? sebab aku terpaksa hadirkan diri ke kelas tambahan sains dekat sekolah tadi . hohoii , bosan okeng ! tadi pon mujur je aku nie nak merajinkan diri pegi . kalau tak , nak sambung tidor balik . HAHAHA . tapi disebabkan takot isnin nanti kene present dekat depan , baik aku rajinkan diri nak pegi sekolah . so , bangun tidor pi mandi siap siap nak pi kelas . 

kelas sains takdelah bosan mana . sebab jumpa geng sekepala . aku nie payah nak diam kalau dah jumpa geng aku . HAHA . ade je yang nak cerita . kalau boleh dari A to Z aku nak cerita . tapi apakan daya , bila nak cerita je , cikgu marah . HAHAHA :3 pastu tengah syok syok buat latihan member belakang panggil cakap...


she : Nad , tu cikgu Qay dengan cikgu Ish kan ?
me : *sambil pandang dekat luar* ha'a . ye la tu .
she : suka lettew .
me : takdelah suka mana . Ilah je yang suka . aku dah kureng siket . HAHAHA

lepas kelas dah habis , call umi then tunggu dekat pintu pagar dengan Amira , Faten dan Faiz . berborak macam macam . HAHAHA . main ngarut belaka bila 4 kepala menjadi 1 kepala . kau ada ? haa , takde lettew . hihihi . balik rumah kononnya nak tidor . tapi tak jadi . tetiba rasa malas nak tidor takot nanti tak sedar pukul 3 . so , online je la sepanjang masa . tepat pukul 3 , kita siap siap pulak nak pegi tuition . haaa , mana tak letih bhaii . terpaksa gagahkan diri pegi tuition . walhal aku nak demam dah time tuu -.-'' 

sampai tempat tuition semua budak lelaki pandang . haa , sudah ! kau kenapa mamat ? nak gocoh dengan aku ke pose pose gini ? HAHAHA . belajar macam biasa subjek English dengan Sejarah . but , waktu Sejarah aku tak suka ! kena baca sorang sorang -.-'' bila tiba je giliran aku untuk membaca , aku baca macam bertih jagung kot . bapaklah gila lajuu aku baca . HAHAHA . semua budak laki pandang aku . kau kenapa babe ? tak penah dengar orang bace lelaju lettew . haa , nampak sangat jakun . HAHAHA . bila kelas dah habis pukul 6 00 Petang , aku sumbat sorang sebab abang aku tak datang datang lagi . bapak gila sedih . esok mesti kena ejek . fuhh -.-


okelah , dah larut malam nie . nak tidor sudah . bubye and Assalamualaikum :)


NOTA KAKI : aku taip entry dah naik mengantok . punyalah penat kan . HAHAHA xD



Lots Of Smile For Readers :)




. Newer Post