PrettyLicious
Cuti -.-
Saturday, 4 August 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's . esok pagi iteww nak balik kampung . *biar Trial nak dekat dah pon* HAHAHA . aku dipaksa balik kampung sebab dekat rumah takde orang . abang abang aku semua tak boleh pakai . semua selfish . kau tengoklah bang , aku tak nak kejutkan kau bangun sahur dah lepas nie -.-''

esok kena balik kampung , tapi beg aku tak kemas lagi . aku kemas beg kerja sekolah je dulu . takot esok ade yang tertinggal mampus aku nanti tak siap kerja sekolah . haa , kang tak pepasal dapat tazkirah free dari umi . fuhh , hahahaha xD cuti 3 hari je pon , kerja sekolah mcm untuk sebulan . cikgu memang suka betul buli saya macam nie *lap air mata* huhu . ade lagi seminggu untuk struggle . then TRIAL . ohh man , TRIAL ! persediaan ? ok , aku masih tak ready dan masih main main . see ? see ? jangan tanya akulah exam bila . rase macam nak cakap yang exam lagi 5 tahun . HAHAH . kalau boleh skip PMR nie , dah lama aku skip . masa form 1 dengan form 2 cikgu ajar main main . bila exam result hampeh , cikgu salahkan murid . pffttt ! -.-''

tahun nie , cikgu main pilih kasih pulak kan . sayang budak cerdik pandai je . budak yang kurang pandai nie cikgu tak layan mana . sedih tahuu sedih sedih ! haa haa , terjun bangunan kang ! *k,gila* HAHAHAHA . tapi , jahat mana pon cikgu , dia tetap cikgu kita . orang yang mendidik kita sehingga berjaya . insyaAllah , Trial nanti saye buat bersungguh-sungguh ye cikgu . 

okeilah , nak tidor . penat . tak larat dah nak ngadap lappy nie lama-lama . lappy nie pon dah menyampah ngadap muka aku . maklumlah , muka kita kan tak lawa macam Neelofa *biar tak sabit pon* HAHAHA . k la , Assalamualaikum dan Salam Nuzul Al-Quran . Isnin nanti cuti whoi , tak payah susah susah nak kena gosok baju . hahaha ;p












Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post