PrettyLicious
Salam Lebaran :)
Saturday, 18 August 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and hello Fella's . iteww dah selamat sampai di Terengganu  yahooo ! tak sabar gila nak raya esok . tak sabar nak tengok pacik yang duduk atas sofa tu mengumumkan hari rayaa . aww aww ;3 lepas pengunguman raya terus main bunga api . haha . tahun nie nak raya sakan . nanti lepas raya kena study balik -.- 

balik rumah nenek semua bawak gadget masing masing , phone , laptop , kamera DSLR , dengan komputer sekali hangkut bawak balik rumah nenek . HAHA . mentang mentanglah rumah nenek besar gedabak kan . tapi panas macam duduk dalam kawah . kau hado ? hahaha . 

balik rumah nenek memang best sebab ramai sedara mara . mesti banyak duit raya nanti . aww aww ;3 . okelah , bateri laptop nak habis dah . HAHA . dia menyampah dah sebab asyik tengok orang nie je yang online -.-''  bubye Fella's


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . Maaf Zahir dan Batin :D maaf andai tersalah bicara , terngumpat , terasa hati dan segala terrr la . mintak maaf banyak banyak ye :)











Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post