PrettyLicious
PMR Candidates
Thursday 13 September 2012 ? 0 Atashinchi ?


Assalamualaikum and hello Fella's . hai . lame tak update blog nie kan . HAHAHA . hari tu kena fokus dengan trial . trial dah lame habis baru aku ingat nak update blog nie . lewls . dah berhabuk dah blog itew nie . hewhew . sekarang tinggal lagi 26 hari untuk PMR . wenggwenggwenggg ~ aku tak ready lagi T..T aiseyy , kalau nak tunggu aku ready kena tunggu lagi 5 tahun la . ngee xD

tahun nie aku malaslah nak update pasal raya . mood raye dah basi . HAHAHA . dan ini mungkin post yang terakhir aku sebelum PMR dan akan diupdate balik lepas PMR nanti . harap maaf ye sayang sayang sekalian ;3 kalau log in blog nie pon , aku akan tukar skins or lagu je . hohoho . tu aje . mood nak update blog kurengglah sebelum PMR nie ;p *banyak songeh betul* >..<''

teacher cakap 26 hari tu kalau tolak waktu makan , tidur , rehat , malas belajar ang whatsoever kita sebenarnya tinggal lagi 6 HARI . 6 hari whoii ! hang ingat aku boleh catch up semua subjek ke dalam masa 6 hari tu ? ohh tidak ! -..- sekarang cikgu buat jadual anjal . dan jadual anjal tu sangat MEMBOSANKAN ! faham tak erti bosan tu hape ? HAHAHA . 1 subjek belajar sampai 2 jam . oke , gila cool ! aku sampai nak terlentok dengar cikgu cakap dekat depan -.-''

okeilah . sampai disini saja entry yang mungkin terakhir dari aku sebelum PMR nie . insyaAllah jika masih dipanjangkan umur , aku akan kembali update blog nie lepas PMR nanti . Goodluck to All PMR Candidates ! do the BEST . Assalamualaikum :)








Lots Of Smile For Readers :)




. Newer Post