PrettyLicious
Cuti Sekolah Sedang Bermula
Wednesday 14 November 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello . pertama sekali , Salam Maal Hijrah kepada semua umat Islam . okay , sekarang cuti sekolah baru bermula dan aku sudah mula bosan duduk rumah sorang sorang . well , anak dara sorang je . kalau nak bergurau pun , bergurau dengan mak aje . abang abang semua dah tua . maksud aku dah dewasa . bukan tua macam warga emas tu . hee . so , sepanjang cuti nie marilah kita bersama-sama menternak lemak sampai berat badan meningkat hingga 45 KG ! aku tak faham , kenapa aku nie kurus sangat ! teringin jugak nak rasa berisi sikit . hoho . 

sepanjang cuti panjang nie , hari hari aku kena main dengan kucing nie lah jawabnya . baru berapa hari duduk rumah , kucing aku nie dah bosan nak pandang muka aku . mana taknya , aku selalu sakat dia . HAHAHA . nasib kaulah Kiki . kadang kadang terasa rindu pulak nak gelak dengan kacip kacip aku nie . huhu . rindu nak buat lawak dengan diaorang . haihhh . maklumlah , setiap hari ade je yang buat lawak . kalau aku tengah sedih pun , aku tak jadi nak menangis . asyik gelak aje . otak gila gila belaka . haihhh . harap tahun depan korang stay SMKPB lagi ;3 


I miss you Amira Dzulkernain , Aisyah JR , Aqilah , Sakinah , Madina ! rindu nak kenyit kenyit mata dengan korang nie . rindu nak b'leter dengan korang nie . HAHAHA . aku kan kakak korang even aku pendek dari korang . bhahahaha ! ;p 

Kbye .






Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post