PrettyLicious
Saya Budak Menengah Atas !
Friday 4 January 2013 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's . hey , aku dah jadi budak menengah atas ! form 4 bukanlah saat untuk berehat dari belajar bersungguh sungguh . form 4 adalah masa untuk kita struggle . buat persediaan untuk SPM nanti ! Jyeahhh ! tiada istilah "honeymoon year" dalam diri aku tahun nie . yes , azam tahun baru . InshaaAllah I will do my best ! 

btw , minggu pertama sekolah aku kali nie sangat ohhsemm ! minggu pertama sekolah dimulakan dengan minggu orientasi untuk pelajar tingkatan 1 dan 4 . sepanjang program orientasi , aku enjoy sangat . sebab tak payah fikirkan kerja sekolah lagi . hahahaha . tadi budak form 4 kena beratur pilih aliran masing masing . so , aku yang buntu tak tahu nak pilih apa . sama ada sains atau akaun . waktu beratur nak pilih kelas siap beratur tengah tengah lagi . punyalah aku buntu . ahahahaha . last last aku pilih akaun . sebab ? aku mungkin tak boleh bawak subjek biology dengan physics . untuk keselamatan masa depan , baik pilih akaun walaupun ramai cakap akaun susah gila gila but I have to take it as a challenge . so , aku kena struggle dari sekarang ! ;3

okaylah , sampai sini saja dulu . nanti kalau aku tak busy , aku update lagi . Adiosssss !  :*


Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post