PrettyLicious
Hello March !
Friday 1 March 2013 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's . miss me ? ahahaha . aku tahu takde orang pun nak rindu aku . hahaha . sekarang dah masuk bulan 3 dan aku hanya ada 1 minggu untuk study . lepas tu , EXAM ! and yes , I really hate it ! -..-'' 

subjek Addmaths dengan Akaun aku paling risau sekali . fuhh fuhh ! take a deep breath , chill and relax . sepanjang bulan dua lepas , aku sibuk gila sampai takde masa nak update blog . sabtu dengan ahad biasalah . malas punya pasal . asyik tengok tv , siapkan kerja sekolah . tahun nie memang tak rasa macam honeymoon pon . hahaha . rasa macam aku je yang nak SPM --''

lagipun tahun nie memang cikgu tak nak bagi kiteorang honeymoon sangat . so , redha je lah kan . untunglah umi dah tak kerja . cuti seumur hidup . hmmphhh , jeles rasanya ! tengok umi duduk rumah rilek je tengok tv . jeles k jeles ! hahahaha . takpelah . tahun depan lepas SPM boleh rilek 3 bulan . jadilah kan , dari takde langsung . hahahahaha :D

okaylah , lain kali aku update lagi k . Adiossssss :*




Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post