PrettyLicious
School Holidays !
Saturday, 23 March 2013 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's . how are you guys ? maaf sebab baru sekarang dapat update . biasalah , baru habis exam . haritu busy nak buat pembetulan bagai . result ? hahaha . teruk k teruk ! it's okay ! baru ujian pertama kan . kita rileks dulu . nanti ujian kedua kita struggle banyak banyak ;D

hari nie bermulanya , cuti sekolah ! walaupun seminggu , aku tetap akan menikmati cuti nie dengan sebaik-baiknya ! hahahaha . ayat tak boleh blah betul lah minah nie . poyo je lebih . "sebaik-baiknya" lah sangat kan . kali nie , cuti sekolah ditemani dengan umi . yehaaa ! *joget joget* best je . bangun pagi dah ada makanan , rumah dah berkemas , semuanya ditanggung beres ! aku tolong sikit sikit je la nanti . ingat nak belajar masak . ahahahaha . dah banyak kali dah aku masak sendiri dan Alhamdulillah menjadi . setiap kali umi masak ,  aku tukang rasa . setiap kali aku masak , umi tukang rasa . hahahaha . happy family weollsss kan ? hikhik *gelak mengada* 

semenjak dua menjak nie , pipi makin bulat jeh . hahahaha . geng aku semua cakap pipi aku macam hamster *sigh* -..-'' tak sangka aku ! macam hanster diaorang nie panggil aku . sedih whoi sedih xD its okay , I kutuk you , you kutuk I ken ? good ! kutuk pulak depan depan gitewww . hahahaha . sayang korang selamanya weh ! :***

gtg , Adiosssssss !



#sorry , blog nie penuh dengan gambar Choi Seung Hyun a.k.a TOP BigBang . mwehehehe . tak suka ? main jauh jauhhhh okay my dear ?  ;) 





Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post