PrettyLicious
Happy Sunday !
Sunday, 14 April 2013 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's . hari nie hari Ahad bersamaan 14 April 2013 .  ahad depan bersamaan 21 April 2013 adalah hari lahir aku . weeee . jangan lupa bagi hadiah okay . *k , muka tak malu mintak hadiah dengan orang . buuuu* yang penting takde orang prank . hahahaha . jangan sampai muka kena tepung , nanti boleh jadi adik beradik puntianak . hahahaha xD

tak tahulah kenapa makin lama makin malas nak buat homeowork . dah la homework bagaikan gunung everest . fuhhh , kerja BM banyak sekali . biasalah , payah tau kalau dapat cikgu penyayang nie . kalau boleh setiap hari dia nak bagi kita karangan . hahahahaha . tapi dia jarang suruh hantar buku . sebab tu kadang kadang kerja dia banyak tertangguh -.- 

aku tak sabar gila nak dapat buku tu minggu depan . ahahaha . tak lama dah . buku apa ? buku Imam Imam Yang Benar . buku tu menariklah jugak . dia macam novel . bukan macam buku sejarah macam biasa tu . jalan cerita pun boleh tahan menarik . that's why aku nak gila buku tu ;3 okaylah , nak buat kerja sekolah dah . esok sekolah . wuuu ~ malas k malas ! -.-

Adiossssss :*













Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post