PrettyLicious
Hello June !
Friday 7 June 2013 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum And Hello Fella's . hah , last post aku bulan April dan sekarang dah masuk bulan June . hmphh , lama jugak aku menyepikan diri . cewahhhh ! ahahaha . almaklumlah , aku kan pelajar . budak sekolah pulak tu . SPM pulak tahun depan . huarghhhh ! cepat je masa berlalu . sekarang dah masuk bulan June . nanti nak puasa dah . fuhhh , puasa tahun lepas ada lagi 2 hari aku nak kena ganti *redha*

so , sekarang hari Jumaat bermakna , minggu depan aku mula bersekolah balik dannnn aku akan dapat result ujian 2 minggu lepas . nervous okay ! -.- dapat result terus sah2 kene berleter dengan umi lagi . sobs..sobs Y.Y dalam debar debar aku pun , aku masih excited lagi nak pegi KL esok . ahahahaha . nampak tak yang aku masih perlukan cuti sekarang nie ? kenapa terasa pendek sangat cuti kali nie ? ahahahaha >.< 

gtg now , Byeeee ! :*

Follow My Instagram : nadhirah _2104




























Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post