PrettyLicious
Ramadhan
Saturday, 13 July 2013 ? 0 Atashinchi ?

 Assalamualaikum and Hello Fella's . 

fiuhhhhh *ambil nafas* setelah sekian lama berdiam diri , hari nie aku muncul kembali . muehehehe . alah , kalau update pun siapa je yang nak tengok . kahkahkah xD 

hari nie genap 4 hari kita sebagai umat Islam berpuasa dan Alhamdulillah masih bertenaga walaupun asyik tidur je . hee . penatlah katakan . sekarang pun baru je baik demam . alahai , minggu pertama puasa la dia nak demam . nasib baik aku kuat macam BADANG ! *oho , muntah peliss !* 

petang nie berbuka dengan nasi putih lauk ape entah . yan penting umi masak . kalau aku yang masak , mesti tak ada orang nak makan . hewhew . kita tak pandai masak lauk pauk nie . kalau dessert pandai ler . puding caramel , cheesecake biskut , cookies and whatever . bab bab tu pandai la . kalau yang lain , hampeh sikit . ahahahaha ;p

okaylah , gtg . nak tolong umi masak . muehehehe . bubye ! 

Follow My Instagram : Nadhirah_2104


Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post