PrettyLicious
Hello !
Friday 23 May 2014 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's !

I'm back for a long time being silents . lol . It's not easy actually to keep this blog away . now , I'm officially  SWEET SEVENTEEN . nahhh , I'm teenagers now . bestnyaaa ! boleh tengok semua cerita dekat panggung wayang . hahah . kau hado ? walaupun nak SPM tahun nie , aku tetap kerap pergi tengok wayang dengan abang aku . so far , cerita paling best . Need For Speed , Divergent , The Amazing Spiderman 2 , Captain America The Winter Soldier dan Godzilla . OMG ! semua cerita tahun nie best . nanti Edge Of Tomorrow pulak keluar . Tom Cruise berlakon . wahh , iollss excited sesangat ! hahaha :P

jahat tak ? time aku nak SPM macam macam cerita best keluar panggung . sampai tak khusyuk nak study . hahah . gilooo betul . sekarang aku dah jadi kaki wayang dengan abang aku . kau rasa siapa yang mempengaruhi aku sebegini rupa ? sah sahlah abang aku . haha . kwajoo betul . dulu aku bukanlah kaki wayang yang tegar . sekarang tak tahu kenapa aku jadi kaki wayang sama macam dia . hmm , nak suami kaki wayang jugak aci tak ? hihikss . act , aku sebenarnya ada banyak cerita nak share  tapi faham faham sajalah . sibuknya mcm Perdana Menteri T.T pergi sana sini . tahun nie banyak ulang alik pergi KL je . haihhh . since paksu dah pindah Putrajaya , so aku sekarang banyak ulang alik pergi situ je la . sampai dah boleh hafal dah jalan dia . heheh .

Maksu dah pregnant ! yayyyy ! I'm happy for you .

okaylah gtg now , Adiossss ! :*








Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post