PrettyLicious
Lazy Sunday !
Sunday 25 May 2014 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's ! 

I'm back . sebenarnya banyak sangat aku nak cerita . tapi gambar semua dalam komputer lagi satu . lepastu komputer tu pulak rosak *sedih* takpelah , lupakan saja cerita yang aku ingin ceritakan itu . hahah . sebenarnya diri ini baru lepas exam . mid year test dah habis . so , sekarang tengah tunggu exam trial dengan SPM lepastu aku bebas . bolehlah cari kerja *kalau rajin* tapi aku taklah serajin itu utuk mencari kerja . hohoh . mungkin akan mengambil lesen dulu kot . kalau lepaslah . sebab ramai yang cakap batch 1997 kena tunggu umur 21 tahun baru boleh ambil lesen kereta . haihhh , payohla T.T

lepas SPM mungkin akan menetap di Putrajaya for awhile . duduk rumah paksu sesaja tukar angin . boring duduk sini . tak tahu nak buat apa . balik balik pergi shopping complex yang sama je . tak Kuantan Parade , East Coast Mall . tak ECM , Megamall . tiga tempat tu je la asyik pergi . boring . kalau duduk Putrajaya boleh pergi macam macam shopping complex . hahah . kalau paksu rajin turun KL , boleh pergi  Sogo , The Curve , One Utama and etc . paksu sangat rajin melayan karenah aku . huahuahua . kadang kadang , waktu malam malam buto aku lapar pun aku ajak dia pi pusat kejiranan beli burger or anything yang sedap . mwehehehe :3

lagipun kalau duduk sana aku boleh ikut paksu balik Klang . ramai dah yang kenal aku . hahah . kakak kakak maksu semua kenal aku . hoho . Aunty Suli , Aunty Suhana , Aunty Ai semua dah kenal aku . dah macam kawan kawan je . kahkahkah . family maksu semuanya havoc belaka . sporting giloo ! boleh layan otak gila gila aku . hihikss . paling rindu dengan Adib yang buas tahap Nauzubillah...haishhh , boleh sakit jantung aku layan dia . hahah . kena tolak aje aku dengan dia T.T harap nanti dapatlah jumpa mereka lagi :D

okaylah , gtg . Adiossss ! :*
















Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post