PrettyLicious
Cuti Dah Nak Habis !
Friday 13 June 2014 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fella's 

tamatlah sudah waktu untukku bersuka ria seriang riang kanak kanak ribena bak kata Anjell Homosapien . hahaha . mentang mentanglah baru habis baca novel Eksperimen Cinta . hihiksss . sepanjang cuti banyak memerap dalam rumah aje . dekat kampung pun memerap dalam rumah jugak . petang petang je pergi pantai main air . cukup pukul 7 balik dan memerap dalam rumah . hahahaha . bosan sangat . bila abang aku dah start kerja nie payah sikit nak ajak dia buat kerja gila macam dulu . kalau dulu selamba badak dia je planning nak pergi KL pukul 11 malam . dengan mak mak aku sekali join buat kerja gila lari rumah .

sekarang dia dah kerja , jadi terpaksalah duduk dalam rumah aje . kalau tak boleh duduk Putrajaya . paksu tak habis habis menanya bila nak datang rumah dia . alahai , lepas SPM k paksu ? cuti dah nak habis . haihh , malasnya nak pergi sekolah . makin lama makin malas aku nak pergi sekolah . rasa macam nak ambik SPM cepat cepat pastu ambik lesen kereta lepastu boleh pergi berjimba jimba sesuka hati . lol . boleh tak kalau tambah cuti sempena FIFA World Cup ni ? hahaha . mesti semua orang sedang giat menyiapkan kerja sekolah kan sekarang ? dahlah , tak payah tipu k ? dah faham sangat dah dengan orang yang suka buat kerja last last minit macam aku . hahahaha *sepp sikitt*


oleh kerana cuti dah nak habis , so aku nak ucapkan kepada budak budak sekolah termasuk aku , SELAMAT KEMBALI KE ALAM PERSEKOLAHAN !








Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post