PrettyLicious
Last Month in 2015
Tuesday 1 December 2015 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum and Hello Fellas

sedar tak sedar kita dah masuk bulan yang terakhir 2015 . Ya Allah..banyak betul kenangan pahit dan kenangan manis kalau nak diikutkan , tapi biarlah ianya menjadi kenangan yang terus tersemat di hati . cewahhh ! hahaha

act , bulan Disember tahun ni aku tak plan nak melancong kat mana mana sebab musim tengkujuh so takut banjir , sejak rumah aku pun sekarang dah jadi tempat banjir pada tahun 2013 , lepas dari tu kiteorang satu family mcm takut takut nak pegi jalan . hahaha . takpelah , lepas habis STPM nanti kita pegi jenjalan okay . mungkin 5hb Disember ni aku akan duduk di Putrajaya , kenapa ? saja ambil angin ditempat orang , hahaha

sebab sekarang cuti sem , tapi kawan kawan exschoolmates aku semua dah balik Uni/politeknik masing masing . tinggal la aku sendirian di sini . tercicir ! hahahaha . kesian iolls mereput sorang . takpelah , aku dekat sini je belajar . diaorang jauhh bak hanggg . iolls tunggu korang balik okay . korang balik nanti kita hangout sampai muntah tapi kalau poket aku kering korang lanje la eh :(

okaylah , nanti sis update blog lagi okay ! gtg , bye gaisss ! xoxo










Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post